stage_image1_lg

Vaša istota na cestách – peniaze späť pri poškodení pneu.

Ako získať garanciu

Videonávod

Registrácia


Uplatnenie garancie

Registrácia
  1. Navštívite web www.contigarant.sk.
  2. Kliknete na tlačítko Registrácia pneu
  3. Vyplníte požadované údaje v troch krokoch:
    1. osobné údaje
    2. údaje o nákupe
      • zvolíte letnú alebo zimnú pneumatiku
      • vyberiete názov pneumatiky a jej rozmer
      • označíte počet kúpených pneumatík (na jednu registráciu je možné registrovať maximálne 4 pneumatiky)
      • vypíšete jednotlivé DOT čísla (štvorčíslie uvedené na bočnici pneumatiky, ktoré uvádza týždeň a rok výroby). V prípade potreby požiadajte o asistenciu personál predajne
    3. údaje o nákupe a servise
      • vyberiete zo zoznamu servis, kde ste vašu pneumatiku obuli, a nahrajte doklad o vykonanom servise (fotografie, sken a pod. vo formáte jpeg alebo pdf)
      • pokiaľ nákup pneumatiky prebehol u rovnakého predajcu a čase ako servis, zaškrtnite políčko, ďalej zaškrtnite políčko so súhlasom na poskytnutie osobných údajov a odošlite registráciu
      • pokiaľ nákup prebehol u iného predajcu alebo čase, vyberte ho zo zoznamu a nahrajte doklad o nákupe (fotografie, sken a pod. vo formáte jpeg alebo pdf), ďalej postupujte ako v predchádzajúcom prípade
  4. Dorazí vám e-mail s informáciou o správnom odoslaní registrácie. Po jej spracovaní vás budeme opäť kontaktovať e-mailom s potvrdením správnosti údajov a pošleme vám identifikačné číslo a odkaz, ktorý vám uľahčí prípadnú žiadosť o uplatnenie garancie.
Čo je identifikačné číslo

Identifikačné číslo je šesťmiestne číslo. Je to číslo, ktoré sme vám poslali na vami uvedený e-mail pri registrácii. Slúži na unikátnu identifikáciu vašej registrácie a zároveň ním môžete na webových stránkach zistiť stav svojej žiadosti o uplatnenie garancie.

Uplatnenie garancie
  1. V registračnom e-maile kliknete na zaslaný odkaz alebo vstúpite na www.contigarant.sk a kliknete na tlačidlo Žiadosť o garanciu.

  1. Vyplníte Žiadosť o garanciu

    1. vaše ID, meno a priezvisko, e-mail a číslo bankového účtu.

    2. stručne opíšete spôsob poškodenia pneumatiky Continental

    3. nahráte štyri fotografie (celé koleso, detail poškodenia, fotku DOT čísla a fotku rozmeru pneumatiky) – pozri obr.

    4. pokiaľ by bolo poškodenie vyšetrované PZ SR (napr. pri vandalizme), nahráte i policajnú správu

    5. odošlete formulár

Na váš e-mail obratom dorazí potvrdenie o prijatí žiadosti o garanciu ContiGarant. Do 30 dní vám pošleme rozhodnutie o stave vašej žiadosti.

Stav vašej žiadosti môžete sledovať online na stránkach www.contigarant.sk v Stave mojej garancie. Len čo bude vaša žiadosť vybavená, budeme vás informovať e-mailom.

V prípade schválenia garancie, prebieha vyplatenie bezhotovostným prevodom na účet spotrebiteľa, ktorý je uvedený ve formulári "Žiadosť o garanciu".

V prípade zamietnutia garancie vám zašleme e-mailom vyrozumenie so zdôvodnením zamietnutia garancie.

Viac informácií získate na: info@contigarant.sk.

Čo je ContiGarant

Contigarant

ContiGarant je najlepšia rozšírená záruka na pneumatiky Continental.

Program je určený pre užívateľov osobných pneumatík.

V prípade neopraviteľného poškodenia garantuje vrátenie plnej nákupnej ceny.

Nákup a obutie nových pneumatík je potreba vykonať u zmluvného partnera.

Registrácia do programu musí byť vykonaná do 30 dní od obutia pneumatík na vozidlo,  garanciu je možné uplatniť po dobu 12 mesiacov od dátumu prvého obutia pneumatiky na vozidlo.

ContiGarant je určený pre zákazníkov (fyzické aj právnické osoby), ktorí uhradili pneumatiky aj obutie v hotovosti, platobnou kartou, prípadne bezhotovostným bankovým prevodom.

 

 

Stav mojej garancie

Vyhľadať predajcu

Vyhľadať servis

Kontakt

Kontaktujte nás na e-mailové adrese info@contigarant.cz